„Aktuálne povinnosti pri správe dokumentov – elektronická komunikácia“
+
„Správa registratúry školy“
TRENČÍN
Asociácia správcov registratúry, v spolupráci s Ministerstvom vnútra SR odborom archívov a registratúr, Vás pozýva na seminár, ktorý je určený všetkým pôvodcom registratúry povereným vedením správy registratúry, asistentkám a ďalším zamestnancom vykonávajúcim administratívne činnosti.
Odborným garantom seminára je Mgr. Mária Mrižová, PhD., poverená zastupovaním riaditeľa odboru archívov a registratúr MV SR.
Seminár sa bude konať v termíne:
25. 10. 2018 o 09:00 hod.
Miesto konania:
Okresný úrad, Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín – veľká zasadačka č. 150, 1. poschodie
Lektor:
odborný zamestnanec Ministerstva vnútra SR, odboru archívov a registratúr
Program :
1. Otvorenie
2. Legislatívny rámec (samospráva, školy)
3. Povinnosti pri správe dokumentov vrátane elektronických dokumentov
4. Špecifiká elektronickej komunikácie (e-Government)
5. Manipulačné úkony pri správe dokumentov
6. Vyraďovacie konanie elektronicky
7. Osobná zložka žiaka – evidencia, ukladanie, vyraďovanie
8. Diskusia
Účastníkom semináru zo škôl bude poskytnutý metodický materiál k vedeniu správy registratúry školy!
Prihlásenie:
Záväznú prihlášku s vyplnením požadovaných údajov zašlite najneskôr 3 kalendárne dni pred termínom seminára:
– poštou na korešpondenčnú adresu: Asociácia správcov registratúry, J. Kráľa 651, 972 26 Nitrianske Rudno
– mailom: seminare@asrsr.sk
– cez online formulár na našej stránke
– telefonicky na t. č. 046/54 55 060
Cena:
– 39 € na osobu pri úhrade bankovým prevodom
– 40 € na osobu pri platbe v hotovosti
Poplatok je stanovený v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z., § 3, ods. 1. V cene je zahrnuté občerstvenie (káva, čaj, minerálka, bageta); študijný materiál + metodika k vedeniu správy registratúry školy. V prípade neúčasti sa vložné nevracia, avšak je možné vyslať iného účastníka. Faktúru obdržíte na seminári na základe zaslanej záväznej prihlášky.
Úhrada:
Účastnícky poplatok žiadame uhradiť na číslo účtu: 0372408525/0900, Slovenská sporiteľňa, a. s., IBAN: SK 9109000000000372408525 KS: 0308, VS: IČO Vašej organizácie, ŠS: termín školenia (ddmmrrrr).
Účastnícky poplatok možno uhradiť tiež v hotovosti pri prezentácii, avšak aj v prípade platby v hotovosti prosíme o prihlásenie z dôvodu kapacitného a technického zabezpečenia.
Účastníci seminára obdržia osvedčenie o preškolení zodpovednej osoby v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení zmien účinných od 01. 11. 2015.
Prihlásenie je možné stornovať max. 1 deň pred konaním seminára, inak bude účastnícky poplatok, aj v prípade neúčasti, účtovaný.
Tešíme sa na Vašu účasť!!!